KURUMSAL EĞİTİMLER

Program Bilgisi

Yıldız Teknik Üniversitesinin ilerlemenin itici gücü olma prensibiyle Yaratıcı Drama temelli kurumsallaşma çalışmalarında iş dünyasını destekliyoruz. Üniversite – iş dünyası iş birliği ile her gün kendini yenileyen çağdaş dünyanın standartlarını kurumsal mekanizmalar ile bütünleştirerek hizmette, üretimde ve iş akışında verimliliği artırmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda kurumların ihtiyaçlarına yönelik olarak özgün programlar geliştiriyoruz.

Eğitimde farklılaşmaya ve yenilenen öğrenci ihtiyaçlarına yönelik olarak kurumsal kimliğini geliştirmek isteyen bir özel öğretim kurumu ile yurtiçinde yakaladığı pazar başarısını Avrupa’da da sürdürmeyi amaçlayan bir üretim tesisinin ihtiyaçlarının, beklentilerinin birbirinden farklı olduğunu biliyoruz. Bu nedenle şimdiye kadar kurumlara yönelik olarak uygulanmış standart eğitim politikaları yerine kurumların mevcut durumları ve gelecek öngörüleri dahilinde uygulamalar gerçekleştiriyoruz.

Çalışmalarımızı üniversitemizin sahip olduğu ISO 9001 kalite yönetim sistemi çerçevesinde gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda kurumlarla olan iş birliğimizi bir alışveriş olarak değil kurumsal yönetim süreci olarak ele alıyoruz. Kişisel ve kurumsal gelişim sürecine katkı sağlamaya yönelik, grup gelişimi odaklı eğitimlerimizde vurguladığımız yaşantı grupları perspektifi ile katılımcıların aktif olduğu ve kendilerini keşfetmelerini sağlayabilecek süreçler ortaya koyarak bireylerin hem kişisel gelişim sürecine hem de grup gelişimi sürecine yönelik ölçülebilir değer artışı sağlanmasını amaçlıyoruz. Bu sayede birey ve kurumun ayrı ayrı biricikliğini ortak amaçlar ve idealler doğrultusunda ayrı ayrı destekliyoruz.

Bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla kurumsal eğitim programlarımızda gerçekleştirdiğimiz bazı çalışmalar:

Temel İletişim Becerileri
Etkin Konuşma ve Dinleme Yöntemleri
Etkili İletişim
Etkili Sunum Teknikleri
Farkındalık Oluşturma
Empati Kurma
Öz-düzenleme
Öz-denetim
Motivasyon
Dikkat Becerileri
Algı ve Yorumlama Becerileri
Konsantrasyon
Kişisel Farkındalık ve İmaj Yönetimi
Değişime Uyum Becerileri
Yaratıcı Düşünce Becerileri
Problem Çözme
Kriz Yönetimi
Zaman Yönetimi
Stres Yönetimi
Mülakat ve İşe Alım Yönetimi
Özel Gün Planlamaları
Sosyal Sorumluluk Geliştirme
Grup Liderliği
Grup Dinamiği
Ekip Ruhu
Aidiyet Duygusu
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri Odaklılık
Mutlu Çalışan Ve Mutlu Müşteri
Stratejik Yönetim ve Organizasyon
Etkili Satış ve Pazarlama Teknikleri

Program Yürütücüsü

Muhammet Fatih Doğan

Eğitmenler

Elif Sami (Drama Lideri / Hikaye Anlatıcısı / Öğretmen)
Kadriye Elver (Drama Lideri / Kurumsal Eğitmen)
Muhammet Fatih Doğan (Drama Lideri / Akademisyen)

Program Mekanı